Thanks to a recent grant, we are looking to hiring a team of Health Promoters to connect with community members and increase COVID-19 vaccine rates in the greater Edgewater area.

Health Promoters will work closely with Edgewater Collective staff and partner organizations to conduct outreach efforts such as communication and appointment navigation, registration, and scheduling support. They will also provide support at vaccine clinics in the community.

Bilingual (Spanish/English) candidates are encouraged to apply.

Training will be provided for Health Promoters. They will work 5-10 hours each week and the pay is $25 an hour.

If you are interested, email Joel Newton (joel@edgewatercollective.org).

Ahora contratando: promotores de salud

Gracias a una subvención reciente, buscamos contratar un equipo de promotores de salud para conectarnos con los miembros de la comunidad y aumentar las tasas de vacunación COVID-19 en el área metropolitana de Edgewater.

Los Promotores de la salud trabajarán en estrecha colaboración con el personal de Edgewater Collective y las organizaciones asociadas para llevar a cabo esfuerzos de divulgación, como comunicación y navegación de citas, registro y apoyo para la programación. También brindarán apoyo en las clínicas de vacunación de la comunidad.

Se anima a los candidatos bilingües (español / inglés) a postularse.

Se proporcionará formación a los promotores de salud. Trabajarán de 5 a 10 horas a la semana y la paga es de $ 25 la hora.

Si está interesado, envíe un correo electrónico a Joel Newton (joel@edgewatercollective.org).